Wednesday, August 13, 2008

things change.. peoples change

aku diperkenalkan oleh adik aku ke facebook.. semalam, member aku - housemate aku masa study kat US dulu contact aku through facebook.. she's a christian.. but i like her. now die dah ada dua orang anak. how time flies. rindu pulak pada kawan-kawan lama. aku memang jenis yang tak suke bersosial. Therefore, banyak kawan yang dah lost contact. Dengan facebook, jumpe ramai kawan-kawan lama. Semuanya berubah.. dari seorang kepada berdua dan berkeluarga. Banyak yang dah punya great career.. Alhamdulillah. Rezeki masing-masing. Tapi hari nie.. aku tertanya pulak pada diri sendiri.. apakah sebenarnya perubahan yang kita inginkan?

Aku berdoa pada Mu Yang Maha Esa.. "Ihdinassirotalmustaqim.. Sirotallazinaanamta'alaihim.. Ghairilmaghdubi'alaihimwaladdhollin.. Amin"

No comments: