Monday, June 20, 2011

my iqram... again with one more stitch...

Semalam pergi rumah my father kat kangkar.. tak sampai sejam.. abang dengan iqram main lari-lari, infront of me, die terpijak remote and slipped… jatuh terhentak kat atas meja kecil.. darah memancut-mancut dari bawah dagu.. terbelah lagi anak aku yang sorang ni. Aku dah macam nak nangis tengok die.. tapi aku rilex kan diri. Pergi terus clinic kat taman daya.. hampeh doctor tu.. die kata kena stitch.. laki aku kata tak payah, plaster jek… nasib baik jugak tak buat kat clinic tu.. dr. tu tak meyakinkan langsung. Dagu dah berbalut… aku cakap ngan laki aku pergi clinic yang biasa kitorang pi jek kat pasir gudang… lepas solat sekejap, kitorang terus gerak balik dan singgah clinic. Doctor kat situ kata memang kena stitch, at least dua.. tapi aku mintak stitch satu jek kalau boleh. Kali ni, he cried gile-gile.. siap sebut “mommy jahat.. mommy jahat” sebab aku dok peluk die.. berbungkus dengan kain bedung hijau. Kesian Iqram…. Masa tu aku rilex jugak.. tapi lepas maghrib, bila tengok muka die.. aku dah tak tahan.. nangislah.. baru jek dua minggu lepas berjahit kat kepala.. ni tambah lagi. Sedih sangat… aku doakan moga-moga lepas ni anak-anak aku takyah pi clinic lagi. Doa pada Allah… moga-moga mereka dilindungiNya.. Aminnnn….



This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com

1 comment:

Anonymous said...

Seminar pengurusan kewangan dan hartanah di Dewan MCA Jalan Ampang pd 17 Julai 2011.

http://www.tiketbfc.com/ketammerah