Thursday, October 13, 2011

anak zaman sekarang..

2 days ago.. lepas mandi, keluar dari toilet, infront of the toilet, tetiba rasa baby turun ke bawah.. “erk.. sakitnye”. Aku berhenti sat sambil pegang bawah perut. Ilhan and Iqram tengah duduk atas katil cam biasalah, menggodeh ipad. Both pandang aku sambil dedua cakap.. “mommy.. mommy sakit ke?”. Aku mengangguk. Rasa cam dah ok sket.. aku jalan balik semula untuk pakai baju. Then, Iqram said “mommy.. baby mommy dah nak keluar ke?” .. aku jawab… “belum lagi..”. Then Ilhan sambung.. “mommy, baby mommy tu bulan nak keluarnya dah nak sampai ke?” … I was like .. wtf bebudak ni.. then aku jawab.. “ha’ah.. bulan depan”.. then Ilhan cakap.. “yay!!! boleh jumpa baby baru..” Aku tersenyum sengsorang. Haiii.. anak-anak zaman sekarang.. budak umur 4 tahun ngan 6 tahun pun dah tahu benda-benda camni ek.



This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com