Tuesday, September 1, 2009

19 hari

Sebenarnya..tinggal 19 hari lagi kita berpuasa termasuk hari ni. Hari ni jugak first time aku dan laki aku tak sedar waktu sahur. Aku sedar, tengok jam dah pukul 6.30 am. Hemmm… nak buat macamana.. bangun, mandi dan solat subuh terus. Aku cuma berdoa hari ni tak panas sangat. Kesian pulak kat laki aku nanti, kalau aku, boleh lagilah bertahan di dalam aircond. Paham-paham jeklah dengan nature kerja laki aku tu. Kesian dia. Anyway, Alhamdulillah.. hari ni di Pasir Gudang, HUJAN.. kat sini.. LEBAT betul sampai angin mendesir-desir. Call laki aku, die kata kat area dia pun hujan jugak. Cuma berharap sangat hujan berhenti dalam kul 4 gitu sebab kul 5 dah nak pulang.. tak sanggup pulak rasanya nak meredah hujan lebat nanti.

 

Oh.. hari ni jugak sahabat aku yang sorang tu, Uji, dah mula bekerja di tempat baru. Suram jek section aku. Tinggal aku dengan si Boy. Apalagi, jalan-jalan ke sebelah selalu lah jawabnya. To Uji, good luck and all the best.

2 comments:

hanis said...

huhu~
sunyi nyerrrrrrrr

~ujicham~ said...

uwaaaa.... nape aku nak nagis baca entry ni..