Thursday, July 31, 2008

batam..

barang-barang yang kitorang beli.. ade yg tak sempat nak snap dah bagi kat orang..

hehehe.. honeymoon la konon.. hampeh!!

last weekend aku gi batam ngan laki aku.. sian ilhan & iqram kena tinggal.. saje je jalan-jalan nak tengok apa ada kat batam..

kitorang naik ferry from stulang laut.. pukul 8.30 pagi.. sampai Batam 1 and half hour after that.. tapi waktu batam adalah satu jam lewat dari malaysia.. therefore, untung skit aa.. kitorang sampai sana pukul 9 pagi waktu batam..sampai sana Pak Yogi dah tunggu.. dia bawa kitorang pergi makan nasi padang.. pastu terus start shopping.. pergi Jodoh (kawasan kedai kecik kecik jual telekung, tudung, baju batik, baju muslimah) pastu nagoya hill mall (laki aku beli jacket - armani) , bsc mall (banyak beli kat seni - baju ilhan & iqram), panbil mall (beli tudung, telekung).. aku cuma beli baju sepasang..sebenarnye aku cari baju kebaya yang macam kat bandung tu.. tapi takde jual.. ade satu butik jual kat mega mall.. but then tak tanye pun price dia.. rasanya mahal.. kitorang bertolak balik jb last ferry at 5.30 petang waktu batam.. sampai JB 8 malam..

oo.. kitorang parking kereta kat free trade zone.. bayar RM3.00 je..

No comments: