Wednesday, July 30, 2008

sindarela.. la..la..la..

aku "depress" (pinjam perkataan yang uji selalu sebut).. semalam ending sindarela membosankan.. aku dah agak-agak memula yang si zoela tu akan balik ngan husein (si dagu panjang).. sekali je anggapan aku hampir tepat bila si haidar buat gimmick bodoh.. pastu nasib baik tak tepat.. masa part tu, aku hampir-hampir nak pergi naik atas tido.. sekali jek harapan aku dipalsukan pulak oleh si haidar yang tak jawab pertanyaan zoela.. "do you love me ?" ..

eh.. sape yang buat drama ni huh ? (serious aku tak tahu sape walaupun aku mengikuti cerita ni every tuesday). Tak paham ke kehendak orang Malaysia.. cerita mesti happy ending.. Haidar mesti kawin ngan Zoela. Ape kebende buat cerita nak depress'kan orang.. tak kirelah apa orang nak kata cerita standard tamat dengan happy ending ke ape ke kan.. yang penting, jangan potong stim !! kalau aku tahu tak happy ending.. aku boikot cite tu..

* yang kelakanye.. laki aku yg bosan tengok s. amani tak nak tengok cerita nie dari awal.. aku pon tak berapa kenan sket ngan si amani ni.. tapi aku tak kirelah.. aku nak tengok jugak.. (yealah.. kang hari selasa malam aku tak bermakna selepas habis cerita Jelatang.) selepas beberapa episod.. laki aku tu dok melekat sama tengok cite ni..sama jugak hendaknye masa tengok cite jelatang dulu.. die kata cerita tu karut..(nilah orang malaysia.. kalau cerita mat saleh yang karut marut tu, tak pulak sibok kate cerita karut..) lepas sindarela, cerita apa plaks ek ?

No comments: