Thursday, September 11, 2008

pelik..

after lunch tadi, aku rasa sleepy gile.. erk..!! waktu ni pulaklah nak ngantuk..masa lunch takmo plaks ngantok..so, decided to take a nap kat atas meja (means..tangan telangkup and rest the dahi atas tangan tu..) for few minutes. dalam 5 minutes, aku bangun. *regret*. aku confirm that i should not and cannot do that. aku ke yang pelik. everytime i did that, kepala aku akan sakit dan terasa macam nak migraine. *benci*. since kat office ni dah jadik macam patung bernyawa due to no tender. *seriously*. aku telah menjadikkan diri tidak amanah dengan tido kat dalam surau sekejap. ni utk mengelakkan migraine. if not, then pasti migraine akan menjadi.

kenapa ek jadi macam tu. aku ni ada few peliks thing yang normal people can do that i can't. example, macam yang tadi aku cakap tu. so, kalau aku rasa nak tido masa lunch, better to do it in the surau..berbaring, or else don't sleep. one more, tak boleh tengok wayang. so, i am not a movie-goer of course. dalam hidup aku, boleh dikira cerita apa je yang aku pernah tengok. masa study dulu, ye-ye jelah aku pi tengok movie.. "speed 2". half-way, aku lari pergi toilet and vomited. tapi ada jugak yang aku boleh bertahan.. but every session will end-up with migraine. *tak suka* *sakit tau..! *

No comments: