Friday, September 12, 2008

terpedaya..

ape saje lah bebudak kat office aku ni dok membaca novel.. last aku baca satu novel yang dipinjam daripada officemate aku - uji (yang baru saja mengedarkan kad kahwinnye semalam) .. apa ek tajuk die..? lupalah pulak..

kali ni aku terpedaya.. si uji telah berjaya meyakinkan aku MEMBELI novel di bawah. (tak pasal-pasal lunch tadi aku menyinggah bookstore kat complex..nasib baik ada). Uji juga telah membuat perjanjian seandainya ia tidak mencapai tahap yang seperti UJI JANJIKAN.. dia sanggup membeli novel itu daripada aku.. jadi sekarang aku nak membaca..adios!!


Bagaikan Puteri - Ramlee Awang Murshid

3 comments:

~ujicham~ said...

muah muah muah.. hati2 kak.. jgn hatimu dicuri Sunan.

hurul said...

ji.. baru baca separuh jek.. hatiku belum dicuri lagi..

sparkystar said...

eleh..geli geleman aku dgr.hati dcurik konon..uwweekkksss