Monday, September 15, 2008

ramadhan.. 15


bulan puasa kali ni a bit different.. today, 15 Ramadhan = 15 September. Aku rasa ni kali pertama bulan Ramadhan and bulan Lunar seiring. Next different thing is the weather.. Ramadhan biasanya panas .. semaksud dengan Ramadhan = Panas Terik. Tapi Ramadhan kali ni, sering hujan. Cuaca sejuk je.. ada kala matahari menyinar jugak. Ramadhan kali ni, aku dah tambah lagi sorang hero in my life.. Iqram dah nak masuk 6 bulan. Yang terpenting.. Ramadhan kali ni, bila time sahur, laki aku yang kejutkan aku. Dia tak tunggu pun aku bangun, tapi dia terus turun bawah panaskan nasi and lauk. Almost everyday. Lately, dia siap gorengkan ayamas' drummet untuk aku since aku jarang makan nasi waktu sahur. just makan benda yang light je plus minum soya. So, rasenye Ramadhan kali ni memang different !!

No comments: