Friday, February 13, 2009

Inneke Koesherawati

Sebenarnye aku beri diri aku ruang untuk insafi diri setiap Jumaat. So, today is FRIDAY. Story aku hari ni pasal si cantik Inneke. Why?

For those penggemar sinetron indonesia.. mesti kenal siapa Inneke Koesherawati. Aku kenal die melalui sinetron Mutiara Hati. Aku seperti biasa, on and off kalau menonton sinetron Indonesia ini. Bukan ape.. sometimes geram dengan plot-plot'nye. Unimaginable absurd (Laa.. ni dah start melalut la pulak). Well, latest sinetron @ TV3 @ 6.00pm every Sunday - "Isteri Untuk Suamiku" menampilkan si cantik Inneke jugak. (Korang tahu tak berapa cantik pompuan ni... ? pada aku.. dia sangat CANTIQUE).

Kat atas tu aku dah mengarut-ngarut. OK.. now, get back to the point. Inneke ni, pernah diberi gelaran "sex symbol" and pernah acting "nude" dalam filem. But, now, she's changed. Inneke telah berHIJRAH in 2001.

Dalam satu wawancara, she did mention these;

“Semua orang miliki kisah lalu dan saya kira tidak adil jika kita mengungkitnya untuk dijadikan ukuran,”

“Kini saya banyak berpuasa dan solat untuk mengganti semula semua kewajipan yang saya tinggalkan satu ketika dahulu. Syukur kepada Tuhan kerana memberi kesempatan buat saya berubah,”

Salah satu HIJRAH yang insya-Allah akan aku tunaikan jugak.. when?

3 comments:

Noraidalin Buang said...

Cepat-cepat sikit....

hanis said...

fuyohhh...
belakon nude? sentap nyah!

sparkystar said...

crite ape dia blakon,nie yg nak nengok nie..dia mmg cntik..huhu