Tuesday, March 15, 2011

onar si kecik

Pagi ni, si kecik iemran membuat onar.. puas satu bilik tonggang terbalik, kitorang carik kunci kereta.. memang si kecik ni habit die main kunci bila bangun pagi… kunci rumah ada kat bawah tv.. kunci kereta putih ada kat tepi drawer.. kunci kereta hitam (kereta customer eh.. bukan kete aku) takde.. dah aku pulak ngan laki aku bertekak pepagi sebab aku kata die tak bawak kunci tu masuk bilik. Die kata, die confirm die bawak dan menuduh si iemran yang membuat onar.. akhir sekali, aku jumpa kunci tu setelah hampir 15 minit kitorang geledah bilik. Si kecik iemran letak kat dalam small pocket kat pouch bag bapak die.. nasib baik aku terpikir nak check kat situ.. iemran.. iemran.. die ni memang kaki selerak kalau nak tahu.. kalau baju abang-abang die kat dalam drawer, memang die lah tukang punggah.. drawer accessories aku pon dah macam hapa dah.. aku malas nak kemas balik sebab memang die akan capai apa jek yang die dapat dalam tu..



This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com

No comments: