Wednesday, March 9, 2011

waiting..

Tunggu.. hari-hari aku kena tunggu. Yeklah..tulah.. sape suruh.. takpelah, aku tak kisah pun. Hehehe. Tapi aku nak berentikan tabiat menunggu hanya bila anak anak aku dah boleh stay put in their own places kat dalam kereta. As of now, no way!! Owhhh… anak-anak aku sekarang ni (of course Ilhan ngan Iqram) asik tengok cite Hantu Kak Limah jek… pastu, boleh pulak menghafal dialog .. Kalau si Qeram.. tak sesudah sebut ni.. “zsombie zsombie.. zsombaa” (die kan pelat sket.. so, sebutuan depan tu agak pelik). Kalau Abang pulak.. “aku ini orang Indonesia.. kalau bias aku cerita’in..” Tengoklah tu pengan HKLBR, tak puas-puas tengok, tapi setiap kali aku tengok memang aku gelak walaupun dah naik hapal dialognye.. dah macam cite P.Ramlee lah pulak.



This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com

1 comment:

~ujicham~ said...

aha.. saya pun suka.. tgk kat wayang.. pastu order kat astro first.. hehe.. mmg kena rasuk ngan kak limah betol lah.