Thursday, January 22, 2009

khas buat adik aku

hehehe.. entry ni khas buat adik aku sempena entry die about this. semalam jugak terus aku mengidam (no no no.. not that mengidam ok..) nak makan ni. aku paksa laki aku pegi jugak tesco xtra lepas maghrib malam tadi, just to buy this. sedap u allsssss.. ilhan jek ngap dua dan mintak lagi. aku tak kasik sebabnye takut die overload, satu kerje pulak aku nak mengemop lantai malam-malam...enjoy the pic jeklah korang... for info utk mal... a dozen is RM21.00..

3 comments:

sparkystar said...

kak hurul kedekottt sehh..mntak satu,dia kata nnt suara aku overload la..hampes,ngeh3

hanis said...

wowwww....
kak hurul bile nak wat party donat? raikan sekali birthday boy hari ni

malkomal said...

ish sedap sgt ke.. xpuas ati saya ni.. aise tesco situ jauh arr mesti incik amri xmo bwk saya g.. xkira!! aku mau cuba rasa jugak.. akan berusaha utk dptkannya..