Friday, January 30, 2009

bilakah kita akan bertemu lagi ?

hari ni kan jumaat means malam tadi adalah dianjurkan untuk menghadiahkan al-fatihah untuk si mati. minggu lepas, aku tak tahu kenapa, tapi hati aku tiba-tiba terkenang pada arwah mak. aku menangis sorang-sorang. aku pernah tertanya, sebanyak mana pun duit yang kita ada, bolehkah kita membeli mak kita seandainya dia tiada lagi di dunia ini ? dan minggu yang lepas.. hati aku tersentak, aku tanya pada diri aku sendiri.. "mak.. bilakah kita akan bertemu lagi ?" .. dan aku nangis lagi sekali... seriously, aku nak tanya.. "bilakah kita akan bertemu lagi ?"

3 comments:

~ujicham~ said...

insyaAllah, kalau ada jodoh.. jumpa lagi di alam yang sebelah sana. Semoga kita semua mati dalam iman.

sparkystar said...

sob..sob..sob..boy sdih nie,jgn la ckp mcm tu..insylah..nnt kt smua akn jmpe kmbali tp bkn di dunio okeh..jgn lupa slalu doakan n sdekah al-fatihah tuk mreka yg tlah pergi..

hanis said...

al fatiha buat yg telah pergi
kirimkan doa pabila rindu.